החלטתם שהגיע הזמן להתחיל שיווק ברשתות החברתיות כמו שצריך? מדובר על צעד מאוד משמועתי, כזה שיוכל להגדיל את כמות הגולשים שיחשפו לתוכן שלכם. לא מעט אנשים יספרו לכם כי אחרי שהם עשו פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק ובאינסטגרם, הם הצליחו לעלות על שביל הזהב שהוביל אותם לתהילה. גם אתם צריכים רק קמפיין אחד מוצלח, ואתם יכולים להיות שם.

אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך? יש כמה דברים שאתם מוכרחים לשים אליהם לב לפני שאתם רותמים את הסוסים לעגלה. אם אתם לא תשימו לב לדברים האלה, אתם עוד עלולים למצוא את עצמכם במקום שבו אתם מוציאים כסף – ולא באמת מצליחים לראות תוצאות.

אל תשתגעו – הקציבו תקציב חודשי לשיווק ברשתות החברתיות

חשוב מאוד שתהיו תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקשור להוצאות של שיווק ברשתות החברתיות. אם אתם לא תשימו לב, אתם עוד עלולים להגיע למצב שבו אתם מוציאים הרבה יותר ממה שחשבתם שתוציאו – ומכאן עלולה לבוא המפלה. לכן תנהלו את התקציב ביד רמה, ותמיד תוודאו שאתם לא חורגים מהתקציב המקסימאלי שהקצבתם לעצמכם. כך תוכלו להגיע למצב שאתם מנהלים פרסום ממומן מוצלח, כזה שלא יפגע בכם. המלצה שלנו: תבדקו כל יום שאין חריגה ובכללי שאין שגיאה כל שהיא.

תבצעו טרגוט נכון של קהל היעד שייחשף לפרסום

בכדי שתוכלו להוציא מהלימון לימונדה, עליכם לשים דגש מרכזי על הטרגוט של קהל היעד – אותו קהל שיראה את הפרסום שלכם. ככל שהטרגוט יהיה מדויק יותר, כך אתם תוכלו להגיע לאנשים שהם הכי רלוונטיים עבורכם. אם תבצעו טרגוט שהוא לא מספיק טוב, הפרסום שלכם עלול להגיע לאנשים שהם לא רלוונטיים – וזאת תהיה הוצאה כספית מיותרת שלא תניב דבר. שימו לב לנושא של קהל היעד, ותשקיעו בו את רוב תשומת הלב עוד לפני בניית הקמפיין.

תדאגו שהפרסום יופיע בשעות הנכונות

ברוב המקרים שיווק ברשתות החברתיות יהיה רלוונטי בשעות שהעסק פתוח והן בבוקר ובצהריים, והוא יהיה פחות רלוונטי בשעות הערב והלילה. לכן תשימו לב שאתם מתזמנים את הפרסום שלכם כך שהוא יתכבה אוטומטית בשעות שאינן רלוונטיות, ויחזור לפעילות רק בשעות הבוקר. או שהאתר שלכם הוא אתר מכירות והוא יכול לרוץ 24/7 . בכללי אופטימיזציה נכונה בשעות ובימים היא סופר חשובה, וכך תוכלו למנוע מצב שאנשים יקבלו את הפרסום שלכם בשעות שבהם העסק לא פעיל או בשעות שבהם הם ככל הנראה לא יבצעו שום אינטראקציה אתכם.

אל תחששו לבצע שינויים – כך תהיו טובים יותר

לא מעט אנשים שמבצעים שיווק ברשתות החברתיות חוששים מלבצע שינויים, במחשבה שלהם אם הם יעשו שינויים זה מעיד על הודאה בכישלון. אך אתם מוכרחים ללמוד מכל פרסום שאתם מעלים ולבצע שינויים לקראת הפרסומים הבאים. רק כך תוכלו להפוך את הפרסומים שלכם לטובים יותר ואת האפקטיביות שלהם לגבוהה יותר. אל תחששו לבצע שינויים, אפילו אנשי השיווק הטובים ביותר תמיד מבצעים שינויים תוך כדי תנועה קדימה.

מחפש תוצאות פנטסטיות ברשתות חברתיות עם תשומת לב לדברים הקטנים ביותר? צלצל אלינו ל-פנטסטיק / השאר פרטים ונחזור אלייך עם תוכנית מסודרת.