כל יום בלוח השנה שלנו הוא יום עם סמליות מיוחדות. כך למשל יש את יום הפיצה 🍕 או את יום הדינוזאורים 🦕. העניין הוא שהרבה פעמים הימים המיוחדים הללו טומנים בחובם מסר חשוב שאסור לנו לפספס אותו. קחו למשל את יום האימוג'י ב-17 ביולי.
עליכם להבין כי לאימוג'י יש השפעה עצומה על מסעות פרסום. יותר ויותר חברות מבינות כי באמצעות אימוג'י אפשר להגיע אל קהלים עצומים וכך לפרסם את החברה שלהם בצורה הטובה ביותר שיש.
כיצד אדע איך לשלב אימוג'י בצורה חכמה 🤓 במסע הפרסום שלי❓
לאחר שדיברנו על יום האימוג'י – 17 ביולי ועל החשיבות שלו למסעות פרסום, עולה השאלה איך נדע כיצד לשלב את האימוג'י בצורה חכמה במסע הפרסום שלנו? אתם צריכים להבין כי אם האימוג'י לא יתאים למסע הפרסום הפרסומת שלנו לא תשכנע ואנו נהיה בבעיה קשה.
מדוע אימוג'י הוא כלי פרסום כל כך אפקטיבי❓
אז מה הופך את האימוג'י לכלי המושלם לפרסום כיום❓ אם כן קודם כל אימוג'י הוא סמל שכל העולם🌎 מבין. אם אנו שמים לב ברור שזו אהבה ואם אנו שמים סמיילי שמח 😀 ברור שאנו מרוצים. את זה יבינו גם בישראל וגם ברואנדה או בטיבט.
לא רק זאת אלא שאם אנו משתמשים באימוג'י אנו לא צריכים לשלם 💵💰 עליו וכך אנו יכולים להשתמש באלפי אימוג'ים מבלי לשלם שקל וזה יתרון גדול. האימוג'י גם חוסך במקום ואפשר לומר כי אימוג'י אחד שווה אלף מילים.
למה כדאי להשתמש באימוג'י בשביל לפרסם את המותג שלכם❓
כאשר אתם רוצים לפרסם את המותג שלכם באופן שידבר לכל הקהלים שימוש באימוג'י יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. כולם מבינים מה האימוג'ים השונים אומרים. אימוג'ים מכניסים צבע ועניין לכל פוסט שיווקי בפייסבוק או באינסטגרם. אם אתם רוצים לשדרג את האופן שבו אתם מפרסמים בפייסבוק או בפלטפורמות פרסום אחרות כדאי לכם להתחיל להשתמש באימוג'ים.
תהליך הפרסום והשיווק של כל עסק הוא תהליך דינמי מאוד. כאשר אנחנו מפרסמים את העסק שלנו אנחנו צריכים להיות בקשב למה שנעשה בעולם ובאופן ספציפי בעולמו של קהל היעד שלנו. כך למשל בחגים או באירועים מיוחדים – חשוב לפרסם פוסטים או קמפיינים של שיווק מתאימים. כאשר אנחנו למשל מפרסמים פוסט שנה טובה אנחנו יכולים לעשות שימוש באימוג'ים של צנצנת דבש 🍯, של דבורה 🐝 או של תפוחים 🍏. חשוב להתאים את האימוג'י שאנחנו עושים בהם שימוש לאווירה הכללית בציבור ולאורח החיים של קהל היעד שלנו.
בסופו של דבר, שימוש באימוג'י בשביל פרסום – יכול להיות דרך יעילה מאוד לפנות ליותר קהלים ולעורר אצלם עניין וסקרנות בנוגע למותג שלנו. חשוב לבחור לעשות שימוש באימוג'ים שמתאימים לטקסט שאנחנו כותבים ושהם לא פוגעניים באף קבוצת אוכלוסייה או אדם ספציפי.
לעוד מאמרים לחץ – כאן.
מאמרים אחרונים
-
שיווק גני אירועים
בעידן של תחרות גוברת, שיווק גני אירועים הוא המפתח להצלחה עסקית. באמצעות נוכחות דיגיטלית, תוכן ויזואלי, קמפיינים ממוקדים ושיתופי פעולה, גני אירועים יכולים למשוך לקוחות ולבסס את מעמדם בשוק.
-
שיפור דפי נחיתה ולהגדלת ההמרות
שיפור דפי נחיתה הוא המפתח להגדלת המרות ושיפור ביצועים עסקיים. במאמר נסקור שיטות לשדרוג עיצוב, תוכן, קריאה לפעולה, מהירות טעינה ואמון המשתמשים – כדי להפוך כל דף נחיתה לכלי שיווקי עוצמתי.
-
Meta משיקה את JioMart בWhatsApp
Meta השיקה את JioMart, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה הפועלת ישירות מתוך WhatsApp, במטרה להנגיש קניות מקוונות למשתמשים בהודו. הפלטפורמה מאפשרת לדפדף במוצרים, לבצע רכישה ולשלם—all בתוך האפליקציה, ללא צורך באתר חיצוני. שיתוף הפעולה עם Reliance Retail עשוי להפוך את JioMart לשחקן מרכזי בשוק המסחר המקוון ההודי ולהוות מודל לחדשנות בתחום ברחבי העולם.