כל בעל עסק ככל הנראה שאל את עצמו בזמן כזה הוא אחר – למה שאשלם לאיש מקצוע, אם אני יכול להרים קמפיין בפייסבוק באופן עצמאי? הרי בכל פעם שאתם מפרסמים פוסט בפייסבוק, אתם יכולים לקדם אותו בקלות על ידי פוסט בוסט. פוסט בוסט הוא הכפתור שבו כתוב “קדמי את הפוסט”, כפתור שאתם תראו בכל פעם שתעלו לפייסבוק פוסט חדש.
לפני שאתם תעשו טעות שאולי תתחרטו עליה, שווה לכם להבין את ההבדל בין פוסט בוסט לבין קמפיין ממנהל המודעות בפייסבוק. כך שבסופו של יום תגיעו למצב שבו אתם עושים את ההחלטה הנכונה עבורכם, החלטה שתוכל להביא את הפוסט שלכם לתפוצה הרחבה ביותר – תוצאה שגם תביא איתה תוצאות מעולות.
פוסט בוסט יהיה הרבה פחות ממוקד
עליכם לקחת בחשבון כי שיווק ברשתות חברתיות הוא לא דבר כל כך פשוט, וזה שפייסבוק מנסה להקל עליכם במעט את השיווק – זה לא אומר שזה יהיה הצעד הנכון. לא משנה מה שמעתם על הפוסט בוסט, אתם צריכים להבין כי מדובר על שיווק הרבה פחות ממוקד. אתם לא יכולים לבנות את קהל היעד שאליו הפוסט יגיע, וברוב המקרים הוא לא יגיע לאנשים שאליהם הייתם רוצים מלכתחילה שהפוסט שאתם מפרסמים יגיע – קחו את זה בחשבון תמיד.
קמפיין ממנהל המודעות ידרוש איש מקצוע צמוד
אם החלטתם ללכת על קמפיין ממנהל המודעות, עליכם לקחת בחשבון כי אתם תהיו מוכרחים שיהיה לצידכם איש מקצוע שמכיר את התחום. מדובר על מערכת שהיא הרבה יותר מורכבת וממוקדת, כל זאת בתנאי שאתם עושים את ההחלטות ואת הבחירות הנכונות. ללא הידע המקצועי יהיה לכם קשה מאוד להוציא מהלימון לימונדה, ולכן אתם תהיו מוכרחים לעבוד בצורה צמודה עם איש מקצוע מיומן – מנהל קמפיין עם תוצאות מוכחות.
אל תזרקו את הכסף שלכם לחינם
כאשר אתם מסתכלים על האפשרות של שיווק ברשתות חברתיות, עליכם לראות איך תוכלו להשקיע את הכסף במקומות הנכונים. מה זה אומר מקומות נכונים? אלו הן אותם המקומות שבסוף יחזירו לכם את ההשקעה, ויאפשרו לכם בשלב מסוים כבר להתחיל להרוויח. אם אתם תבחרו באפשרות של פוסט בוסט אתם ככל הנראה תזרקו את הכסף לחינם, בעוד בקמפיין המודעות תוכלו לקצור את הפירות תוך זמן לא מאוד ארוך.
במנהל המודעות יש לכם אפשרויות אין סופיות
אומנם הפוסט בוסט הוא מאוד מזמין, בתוך 5 דקות אתם תוכלו להרים קמפיין לאוויר – ועל פניו אתם תחשבו שאתם בדרך הנכונה. אך מי שכבר יצא לו להתנסות עם מנהל המודעות של פייסבוק כבר מבין כי מדובר על רמה אחרת של שיווק ברשתות חברתיות. באמצעות מנהל המודעות אתם תוכלו לבחור אפשרות אחת מבין אינסוף אפשרויות, כך אתם תדעו שאתם עושים החלטות שיהיו הכי נכונות עבורכם.
מאמרים אחרונים
-
איך ליצור תוכן ויראלי ב-2024
כל מה שחלמתם לדעת על איך ליצור תוכן ויראלי ב-2024 במאמר אחד שלם, גלו את כל דרכים איך ליצור תוכן ויראלי ב-2024 ולמה כדאי לעשות זאת.
-
קידום בגוגל לעסקים
גלו מגוון עצום של טיפים על מדוע כדאי לכם לבחור בפנטסטיק לטובת יצירת האסטרטגיה המתאימה ביותר לקידום העסק שלכם בגוגל.
-
כלי AI לכתיבת תוכן
המאמר המלא על כלי AI לכתיבת תוכן מהמובילים ביותר שיש היום בתחום, גלו מדוע חשוב לברור את כלי AI לכתיבת תוכן ולהתאים אותם לתחום או למטרה שלכם.