כל בעל עסק ככל הנראה שאל את עצמו בזמן כזה הוא אחר – למה שאשלם לאיש מקצוע, אם אני יכול להרים קמפיין בפייסבוק באופן עצמאי? הרי בכל פעם שאתם מפרסמים פוסט בפייסבוק, אתם יכולים לקדם אותו בקלות על ידי פוסט בוסט. פוסט בוסט הוא הכפתור שבו כתוב “קדמי את הפוסט”, כפתור שאתם תראו בכל פעם שתעלו לפייסבוק פוסט חדש.
לפני שאתם תעשו טעות שאולי תתחרטו עליה, שווה לכם להבין את ההבדל בין פוסט בוסט לבין קמפיין ממנהל המודעות בפייסבוק. כך שבסופו של יום תגיעו למצב שבו אתם עושים את ההחלטה הנכונה עבורכם, החלטה שתוכל להביא את הפוסט שלכם לתפוצה הרחבה ביותר – תוצאה שגם תביא איתה תוצאות מעולות.
פוסט בוסט יהיה הרבה פחות ממוקד
עליכם לקחת בחשבון כי שיווק ברשתות חברתיות הוא לא דבר כל כך פשוט, וזה שפייסבוק מנסה להקל עליכם במעט את השיווק – זה לא אומר שזה יהיה הצעד הנכון. לא משנה מה שמעתם על הפוסט בוסט, אתם צריכים להבין כי מדובר על שיווק הרבה פחות ממוקד. אתם לא יכולים לבנות את קהל היעד שאליו הפוסט יגיע, וברוב המקרים הוא לא יגיע לאנשים שאליהם הייתם רוצים מלכתחילה שהפוסט שאתם מפרסמים יגיע – קחו את זה בחשבון תמיד.
קמפיין ממנהל המודעות ידרוש איש מקצוע צמוד
אם החלטתם ללכת על קמפיין ממנהל המודעות, עליכם לקחת בחשבון כי אתם תהיו מוכרחים שיהיה לצידכם איש מקצוע שמכיר את התחום. מדובר על מערכת שהיא הרבה יותר מורכבת וממוקדת, כל זאת בתנאי שאתם עושים את ההחלטות ואת הבחירות הנכונות. ללא הידע המקצועי יהיה לכם קשה מאוד להוציא מהלימון לימונדה, ולכן אתם תהיו מוכרחים לעבוד בצורה צמודה עם איש מקצוע מיומן – מנהל קמפיין עם תוצאות מוכחות.
אל תזרקו את הכסף שלכם לחינם
כאשר אתם מסתכלים על האפשרות של שיווק ברשתות חברתיות, עליכם לראות איך תוכלו להשקיע את הכסף במקומות הנכונים. מה זה אומר מקומות נכונים? אלו הן אותם המקומות שבסוף יחזירו לכם את ההשקעה, ויאפשרו לכם בשלב מסוים כבר להתחיל להרוויח. אם אתם תבחרו באפשרות של פוסט בוסט אתם ככל הנראה תזרקו את הכסף לחינם, בעוד בקמפיין המודעות תוכלו לקצור את הפירות תוך זמן לא מאוד ארוך.
במנהל המודעות יש לכם אפשרויות אין סופיות
אומנם הפוסט בוסט הוא מאוד מזמין, בתוך 5 דקות אתם תוכלו להרים קמפיין לאוויר – ועל פניו אתם תחשבו שאתם בדרך הנכונה. אך מי שכבר יצא לו להתנסות עם מנהל המודעות של פייסבוק כבר מבין כי מדובר על רמה אחרת של שיווק ברשתות חברתיות. באמצעות מנהל המודעות אתם תוכלו לבחור אפשרות אחת מבין אינסוף אפשרויות, כך אתם תדעו שאתם עושים החלטות שיהיו הכי נכונות עבורכם.
מאמרים אחרונים
-
Meta משיקה את JioMart בWhatsApp
Meta השיקה את JioMart, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה הפועלת ישירות מתוך WhatsApp, במטרה להנגיש קניות מקוונות למשתמשים בהודו. הפלטפורמה מאפשרת לדפדף במוצרים, לבצע רכישה ולשלם—all בתוך האפליקציה, ללא צורך באתר חיצוני. שיתוף הפעולה עם Reliance Retail עשוי להפוך את JioMart לשחקן מרכזי בשוק המסחר המקוון ההודי ולהוות מודל לחדשנות בתחום ברחבי העולם.
-
קידום חנויות וירטואליות
קידום חנויות וירטואליות דורש שילוב של SEO, פרסום ממומן (PPC) ושיווק ברשתות החברתיות כדי להגדיל את החשיפה והמכירות. חוויית משתמש איכותית, שיווק באמצעות תוכן וניתוח נתונים מסייעים לעסקים לשפר את הביצועים ולהגיע לקהל היעד בצורה ממוקדת ואפקטיבית.
-
שיווק רב ערוצי
שיווק רב-ערוצי משלב בין SEO, PPC וסושיאל מדיה ליצירת חשיפה רחבה ונוכחות דיגיטלית חזקה. אינטגרציה חכמה בין הערוצים מאפשרת למקסם מעורבות והמרות, תוך שמירה על חוויית משתמש אחידה ומיתוג עקבי.