שיווק הוא אחד מהתהליכים הקשים והאינטנסיביים ביותר שאיתם נדרש כל עסק להתמודד. זה לא באמת משנה איזה סוג של עסק יש ברשותכם, אתם תצטרכו כבר מתחילת הדרך לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה ואפקטיבית, כזאת שתוכל לספק תוצאות כבר מהרגע הראשון. תזכרו כי אתם תמיד נמצאים במצב שבו חובת ההוכחה היא עליכם, ורק כך תוכלו להשאיר את העסק שלכם בחיים.
בכדי שתוכלו לעשות את ההחלטות הנכונות אתם תהיו מוכרחים להבין איך קידום ממומן עובד ובכלל עם איזה קמפיין כדי להתחיל. אנחנו נתחיל עם שני הקמפיינים המרכזיים: קמפיין ברשת החיפוש וקמפיין ברשת המדיה. ברגע שתבינו את היכולות של כל קמפיין, ככה תוכלו לעשות צעד גדול אל עבר גיבוש אסטרטגיית שיווק נכונה – כזאת שתסייע לכם להרים את העסק כמה שיותר גבוה בצורה חכמה ונכונה עבור העסק שלכם.
מה זה קמפיין ברשת החיפוש? ולמי הוא מיועד?
קמפיין ברשת החיפוש הוא הקמפיין הנפוץ ביותר בגוגל בקרב בעלי אתרים שרוצים לזכות לחשיפות והקלקות. מדובר על קמפיין שרובו מתרכז במנועי החיפושים השונים באמצעות מחקר מילות מפתח מעמיק שבסופו בוחרים עם אלו "מילות מפתח" לרוץ בקמפיין ובכלל איזה קהל יעד ועוד אפשרויות רבות שנרחיב עליהם במאמרים מעמיקים יותר.
מי צריך לבצע קמפיין ברשת החיפוש? זהו הקמפיין הבסיסי ביותר שחייב כל עסק שמבצע שיווק בגוגל. מדובר על קמפיין שניתן להתאים אותו לכל סוגי האתרים, לא משנה אם מדובר על עסק חדש או וותיק, עסק גדול או עסק קטן. המפתחות נמצאות בידיים שלכם, ואתם צריכים עם המפתחות הללו לפתוח את הדלתות הנכונות. אם אתם לא יודעים איך לעשות זאת, תמיד תוכלו לפנות לחברות שיווק מנוסות ומיומנים שיסייעו לכם.
מה זה קמפיין ברשת המדיה? ולמי הוא מיועד?
האפשרות השנייה שעומדת לרשותכם היא ללכת על קמפיין ברשת המדיה. כאן מדובר על קמפיין שדורש מעט יותר משאבים, הקמפיין הזה הוא קמפיין שמתבסס ברובו על רשתות המדיה השונות בדגש על YOU TUBEשהיא רשת המדיה הגדולה ביותר בעולם/ שיווק באתרים / אפליקציות ועוד… המשמעות היא לעלות סרטונים/ פוסטים, לרשתות המדיה על מנת להשיג את חשיפות והקלקות.
מי צריך לבצע קמפיין ברשת המדיה? גם כאן, כל עסק יכול לבצע קמפיין ברשת המדיה, אבל מאוד חשוב שיהיה לו מעל- 1000 גולשים בחודש כדי שהקמפיין יתחיל לרוץ. היינו משתמשים בקמפיין זה לקמפיין עם קהל יעד בעל "כוונת רכישה" / "רימרקטינג" בכל ערוצי המדיה.
יש לכם שאלות נוספות אודות קמפיין ברשת החיפוש וברשת המדיה ובכלל בגוגל. התקשרו ותקבלו מענה מקצועי.
פנטסטיק – הופכים עסקים להצלחה בדיגיטל.
מאמרים אחרונים
-
שיווק גני אירועים
בעידן של תחרות גוברת, שיווק גני אירועים הוא המפתח להצלחה עסקית. באמצעות נוכחות דיגיטלית, תוכן ויזואלי, קמפיינים ממוקדים ושיתופי פעולה, גני אירועים יכולים למשוך לקוחות ולבסס את מעמדם בשוק.
-
שיפור דפי נחיתה ולהגדלת ההמרות
שיפור דפי נחיתה הוא המפתח להגדלת המרות ושיפור ביצועים עסקיים. במאמר נסקור שיטות לשדרוג עיצוב, תוכן, קריאה לפעולה, מהירות טעינה ואמון המשתמשים – כדי להפוך כל דף נחיתה לכלי שיווקי עוצמתי.
-
Meta משיקה את JioMart בWhatsApp
Meta השיקה את JioMart, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה הפועלת ישירות מתוך WhatsApp, במטרה להנגיש קניות מקוונות למשתמשים בהודו. הפלטפורמה מאפשרת לדפדף במוצרים, לבצע רכישה ולשלם—all בתוך האפליקציה, ללא צורך באתר חיצוני. שיתוף הפעולה עם Reliance Retail עשוי להפוך את JioMart לשחקן מרכזי בשוק המסחר המקוון ההודי ולהוות מודל לחדשנות בתחום ברחבי העולם.