יותר ויותר עסקים מבינים כי כדאי להם להשקיע במגזר הערבי.
קודם כל השוק הערבי הוא שוק שצומח מהר מאוד וזאת עקב יציאה לעבודה וקבלת השכלה גבוהה של רבים במגזר הערבי.
אם אתם רוצים לפעול בחברה הערבית ואתם רוצים להצליח בה אתם חייבים לפרסם בה ואם אתם רוצים לפרסם אתם צריכים חברת פרסום ולא סתם חברה אלא חברה המומחית למגזר הערבי וכאן נכנסת לתמונה חברת פנטסטיק.
לאורך השנים פיתחה החברה מומחיות אדירה למגזר הערבי ויצרה עשרות קמפיינים מעולים ברמה מאוד גבוהה והכי חשוב בהתאמה מיוחדת למגזר זה.
המומחים שלנו מבינים את הדקויות, את המאפיינים ואת החברה הערבית ולכן מסעות הפרסום של החברה הם ברמה מאוד מאוד גבוהה, כאשר החברה תשמח להראות לכם מסעות פרסום קודמים שעשינו בחברה הערבית.
מה מייחד את הפרסום שלנו במגזר הערבי?
לאחר שהסברנו מדוע כל כך כדאי לבצע פרסום במגזר הערבי על ידי המומחים של חברת פנטסטיק אנו חייבים להסביר לכם עוד קצת על החברה ולהראות לכם את הייחודיות שלה בעולם הפרסום ובעיקר בעולם הפרסום למגזר הערבי.
אם כן המנכ"ל של חברת פנטסטיק הוא יוצא יחידה 8200 והשתחרר בדרגת סר"ן, ומכיר את השפה הערבית על בוריה ואת הקהל.
לצד זאת המנכ"ל בחר בפינצטה מומחים למגזר הערבי ולשפה הערבית ולצד זאת מומחים לפרסום ושיווק.
כך בתמהיל מיוחד שיצרה החברה התקבצו להם יחדיו המומחים הגדולים ביותר גם למגזר הערבי ולפרסום ויצרו חברה אשר יצרה דנ"א חדש למסעות פרסום בחברה הערבית ועושה זאת בהצלחה אדירה לאורך זמן.
למה כדאי לעסקים ישראליים לפרסם בערבית?
אנו חייבים לשאול את עצמנו מדוע לעסק ישראלי כל כך כדאי לפרסם בערבית? אם כן קודם כל נציין כי המגזר הערבי הוא גדול מאוד ולכן אפשר למכור בו המון כאשר המגזר הערבי צורך כמו המגזר היהודי ולפעמים אף יותר.
עלינו לציין כי התחרות במגזר הערבי היא קטנה יותר וכך בהשקעה קטנה יותר בפרסום (מאשר במגזר היהודי) אפשר להרוויח יותר.
עליכם להבין כי ההזדמנויות במגזר הערבי הן עצומות אך מי שרוצה לנצל אותן חייב מומחים לשוק הערבי אשר יודעים כיצד לפרסם וכיצד להגיע לבתי האב בקהל הערבי וכאן נכנסת לתמונה חברת פנטסטיק והמומחים הגדולים שלה למגזר הערבי ולשפה הערבית.
פרסום בערבית – פרסום בשוק הבינלאומי!
עליכם לדעת כי אתם יכולים לפעול לא רק במגזר הערבי בישראל אלא בכלל בכל העולם הערבי.
מדינות כמו מרוקו או מצרים פותחות לכם צוהר לשווקים עצומים שהרווחים בהם הם עצומים.
כמובן שאי אפשר לפעול בשווקים אלו ללא הבנה של העולם הערבי וזה משהו שכל חברה חייבת להבין ולהפנים אם היא רוצה לפרוץ לשווקים חדשים בעולם הערבי.
מאמרים אחרונים
-
שיווק גני אירועים
בעידן של תחרות גוברת, שיווק גני אירועים הוא המפתח להצלחה עסקית. באמצעות נוכחות דיגיטלית, תוכן ויזואלי, קמפיינים ממוקדים ושיתופי פעולה, גני אירועים יכולים למשוך לקוחות ולבסס את מעמדם בשוק.
-
שיפור דפי נחיתה ולהגדלת ההמרות
שיפור דפי נחיתה הוא המפתח להגדלת המרות ושיפור ביצועים עסקיים. במאמר נסקור שיטות לשדרוג עיצוב, תוכן, קריאה לפעולה, מהירות טעינה ואמון המשתמשים – כדי להפוך כל דף נחיתה לכלי שיווקי עוצמתי.
-
Meta משיקה את JioMart בWhatsApp
Meta השיקה את JioMart, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה הפועלת ישירות מתוך WhatsApp, במטרה להנגיש קניות מקוונות למשתמשים בהודו. הפלטפורמה מאפשרת לדפדף במוצרים, לבצע רכישה ולשלם—all בתוך האפליקציה, ללא צורך באתר חיצוני. שיתוף הפעולה עם Reliance Retail עשוי להפוך את JioMart לשחקן מרכזי בשוק המסחר המקוון ההודי ולהוות מודל לחדשנות בתחום ברחבי העולם.