מהו המפתח בעולם העסקים? מדוע עסק אחד נכשל ואילו אחר מצליח? זו שאלה קשה אך עם תשובה פשוטה. עליכם להבין כי המפתח בעסקים הוא להגיע ללקוחות וקהלים חדשים.

וכאן עולה השאלה איך אפשר לעשות זאת נכון? והתשובה ברורה לכולנו, באמצעות פרסום ממוקד מטרה.

הרבה חברות ישראליות מבינות זאת ומנסות באמצעות מסעות פרסום לפרוץ לאירופה / ארצות הברית ועוד… ומזניחות את השכנים שלנו. עליכם לדעת כי במדינות ערב יש קהל עצום של מעמד ביניים המחכה בקוצר רוח לחברות הישראליות. אך שימו לב אם אתם מפרסמים במדינות ערב אתם חייבים להתאים את הפרסום שלכם לחך ולתרבות הערבית. עליכם להבין כי התרבות והמנטליות הערבית שונות מאוד מזו הישראלית ולכן אם אתם רוצים לפרוץ לשוק זה ולהגיע ללקוחות חדשים במדינות ערב אתם חייבים להתאים את הפרסום שלכם למאפיינים של מדינות ערב.

מה חושבים על הפוסט למטה????

פוסט בשפה הערבית

לא מדבר אליכם נכון? כי אתם לא הקהל!!!

האם כל אחד יכול לפרסם בשפה הערבית בגוגל וברשתות חברתיות?

אין ספק כי לא, לא כדאי לעשות קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות חברתיות בשפה הערבית בארץ ובעולם באופן עצמאי וכדאי לפנות לחברת פרסום עם ניסיון בקמפיינים בעולם הערבי. על רקע זה עולה השאלה האם כל חברת פרסום יכולה לפרסם במדינות ערב? והתשובה גם פה – לא.

עליכם להבין כי פרסום במדינות ערב מחייב שפה, ידע, הרבה ניסיון ויכולות שאין לכל חברת פרסום. אתם צריכים עוד להבין שאם לא תפנו אל חברת פרסום שמיומנת בעולם הערבי ומכירה אותו היטב הקמפיין שלכם לא יהיה שווה הרבה וחבל על הכסף שלכם.

כיצד אדע כי אני פונה אל חברה המומחית בקמפיינים לעולם הערבי?

מכיוון שלא כל חברת פרסום יכולה לפרסם בעולם הערבי עולה שאלה חשובה ביותר והיא איך אדע כי חברת הפרסום שבה אני בוחר יודעת ושיש לה ניסיון לפרסם בעולם הערבי?

דבר ראשון ככה"נ לא ימליצו לכם פרסום בשפה הערבית, כי אין הרבה משרדים שמתעסקים בזה. דבר שני, מה שאתם צריכים לעשות זה לבחון קמפיינים קודמים שחברת הפרסום עשתה בעולם הערבי ולבדוק ולברר מול הקמפיינר שהולך לבצע זאת שיש לו את כלל הכלים הדורשים להצלחה-  שפה, ידע וניסיון.

מדוע כדאי לקבל המלצות על חברת הפרסום לפני שאנו בוחרים בה בלי שום קשר לקמפיין בעברית, ערבית ואפילו ברוסית?

כאשר אתם באים לבחור חברת פרסום כדאי לכם לקבל עליה המלצות בכדי להבטיח כי היא תהיה ברמה גבוהה ללוות אתכם. דברו עם לקוחות החברה וכך תדעו האם כדאי לבחור בה או לא.

תרשו לנו להרים לעצמנו קצת, בעיני רבים חברת פנטסטיק שיווק נחשבת לחברת הפרסום המובילה בעולם הערבי בזכות השפה שיש לנו (חלקנו עם שפת אם ערבית ובוגרי 8200), הידע והניסיון שלנו עם קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות חברתיות בשפה הערבית.

בא לכם להתייעץ וסתם לבדוק אותנו בערבית, דברו אתנו ונלווה אתכם לקהל הבא שלכם.