בעולם העסקי אין מקום לטעויות ולכן הטעות הקריטית שחברות רבות עושות כאשר הן שוכחות שבישראל יש מיליוני ערבים. עליכם להבין כי חברה עסקית שכיום לא פונה אל השוק הערבי מפסידה ויכולה להיות בסכנה אם המתחרות שלה פועלות בשוק הערבי. לכן לכל חברה בישראל כדאי לפנות אל השוק הערבי ולא להזניח אותו.
הדרך הטובה ביותר לפנות אל השוק הערבי היא באמצעות האינטרנט ואם אתם רוצים לעשות זאת כדאי לכם להקים דבר ראשון אתר בערבית. נציין כי הדרך המהירה ביותר והזולה ביותר להקים אתר בערבית היא לתרגם את האתר בעברית לערבית. כך תשמרו על המאפיינים של החברה שלכם, על נקודות החוזק של החברה שלכם ועל הייחודיות של החברה שלכם כל זאת בהשקעה קטנה יחסית המאפשרת לכם להגיע אל קהל של מיליונים במדינת ישראל.
האם כדאי לי לתרגם לבד את האתר שלי?
אם אתם רוצים לתרגם את האתר בעברית לערבית אתם חייבים להבטיח כי התרגום יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. תרגום אתרים לשפה הערבית מחייב ידע, הבנה ומקצועיות. לכן אם אתם רוצים לתרגם את האתר שלכם כדאי שתפנו לבעלי מקצוע שמכירים את השפה והמנטליות של אותו מגזר ערבי (משתנה מאוד).
תרגום אתרים לערבית – לא רק בשביל ערבי ישראל
עד עתה דיברנו על תרגום אתר מעברית לערבית בשביל אזרחי ישראל הערבים. אך אתם חייבים להבין כי אתר בערבית יכול לפנות אל עוד מיליוני אנשים ברחבי העולם הערבי. כך לדוגמא במצרים יש כ-80 מיליון איש ותארו לכם כי תגיעו רק אל עשר אחוז מהם ותבינו איזה משמעות יש לאתר בערבית.
יש כמובן עוד מדינות רבות בעולם הערבי כמו סוריה, לבנון, עיראק, תימן, תוניסיה, אלג'יריה, ערב הסעודית ועוד ועוד. כך אתם יכולים להבין כי העולם הערבי הוא שוק עצום שכיום לא פועלות בו הרבה חברות כמו בעולם המערבי ולכן יש הזדמנות פז לחברות ישראליות לפרוץ אל העולם הזה והשלב הראשון לעשות זאת זה באמצעות תרגום האתר לערבית.
איך אדע כי אני פונה אל חברה מקצועית לתרגום האתר שלי לערבית?
אין ספק כי אנו צריכים לפנות אל החברה הטובה ביותר לתרגום אתר מעברית לערבית בכדי שהאתר שלנו יהיה ברמה גבוהה. כאן אנו רוצים להזכיר את חברת פנטסטיק אשר נחשבת בעיני רבים למובילה עולמית בתרגום מעברית לערבית. לאורך השנים פנטסטיק סייעה למאות חברות להיכנס לשוק הערבי והיא תשמח לסייע גם לכם להגדיל את הרווחים שלכם באמצעות השקעה קטנה יחסית של תרגום האתר לערבית ולאחר מכן לפרסום המוצרים/ השירותים שלכם במדינות ערב.
רוצים לקבל דוגמאות שלחו לנו הודעה ונשלח לכם!
מאמרים אחרונים
-
שיווק גני אירועים
בעידן של תחרות גוברת, שיווק גני אירועים הוא המפתח להצלחה עסקית. באמצעות נוכחות דיגיטלית, תוכן ויזואלי, קמפיינים ממוקדים ושיתופי פעולה, גני אירועים יכולים למשוך לקוחות ולבסס את מעמדם בשוק.
-
שיפור דפי נחיתה ולהגדלת ההמרות
שיפור דפי נחיתה הוא המפתח להגדלת המרות ושיפור ביצועים עסקיים. במאמר נסקור שיטות לשדרוג עיצוב, תוכן, קריאה לפעולה, מהירות טעינה ואמון המשתמשים – כדי להפוך כל דף נחיתה לכלי שיווקי עוצמתי.
-
Meta משיקה את JioMart בWhatsApp
Meta השיקה את JioMart, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה הפועלת ישירות מתוך WhatsApp, במטרה להנגיש קניות מקוונות למשתמשים בהודו. הפלטפורמה מאפשרת לדפדף במוצרים, לבצע רכישה ולשלם—all בתוך האפליקציה, ללא צורך באתר חיצוני. שיתוף הפעולה עם Reliance Retail עשוי להפוך את JioMart לשחקן מרכזי בשוק המסחר המקוון ההודי ולהוות מודל לחדשנות בתחום ברחבי העולם.