ישנם לא מעט פרמטרים שעל פיהם גוגל מדרגת אתר במנועי החיפוש שלה, ולא מעט מאותם קריטריונים נחשבים כסודיים. אך יש מספר פרמטרים סופר חשובים עבור קידום אורגני, פרמטרים שבלעדיהם אף אתר לא יוכל להשיג את התוצאה הרצויה. זה לא משנה כמה תעבדו קשה, אתם תראו את עצמכם מדשדשים במקום, וזה יכול להיות סיטואציה מאוד מתסכלת עבורכם – שכן יכול להיות לאתר שלכם פוטנציאל גדול מאוד.

  1. התוכן של האתר:

    לא משנה מה שמעתם עד כה, כיום ניתן להגיד את זה בפה מלא – התוכן הוא המלך. כל הקידום האורגני מתבסס בראש ובראשונה על תוכן איכותי, אם באתר שלכם אין תוכן איכותי הוא יתקשה מאוד לממש את הפוטנציאל הטמון בו. מבחינת גוגל הגולש חייב לראות תוכן איכותי, וזה מה שאתם צריכים לתת לו – אל תתרכזו אך ורק במילות מפתח, תיתנו לגולש תמיד ערך מוסף.

  2. קישורים פנימיים:

    אם הבנתם את הנושא של קישורים חיצוניים, אז אתם לא תתקשו להבין את המשמעות של קישורים פנימיים. מדובר על קישורים שיוצאים מתוך האתר שלכם לעמודים שונים, גם הקישורים האלה יהיו מאוד חשובים לקידום האורגני. כך שאם אתם מעלים מאמר או דף חדש לאתר, תדאגו שיצאו ממנו קישורים פנימיים לעמודים שונים באתר – כך גוגל יוכל לקדם את האתר במילות המפתח הללו. גם לבניית קישורים פנימיים ישנם מספר אסטרטגיות ושיטות, מי שיודע לבנות את זה בצורה טובה ואיכותית יכול לראות בזמן קצר שינויים באתר.

  3. קישורים חיצוניים:

    עוד פרמטר חשוב מאוד שבלעדיו אתם תתקשו מאוד לראות תוצאות של קידום אורגני הוא קישורים חיצוניים. מדובר על קישורים שאתרים אחרים מפנים לאתר שלכם, אפשר להגיד שמדובר על סוג של המלצה – המלצה של האתר שממנו יוצא הקישור לאתר שלכם. גוגל רואה את הקישורים בעין יפה, ולכן אתם צריכים לדאוג שיהיו לאתר שלכם קישורים חיצוניים מאתרים שהם חזקים וגדולים. כיום תוכלו לרכוש קישורים חיצוניים או לבצע החלפות עם בעלי אתרים אחרים. שימו לב, אסטרטגיית קישורים חיצוניים גם זה מקצוע בפני עצמו. ישנם קישורים שיכולים גם לפגוע באתר שלכם. לכן מומלץ להתייעץ לפני עשיית פעולה כזו.

  4. חווית המשתמש:

    גוגל ירצה לתת לגולשים שמבצעים חיפוש את האתרים הידידותיים ביותר לגלישה. המשמעות היא שאתם לא צריכים לבנות אתר מסורבל עם המון תוכן ועם חווית משתמש ירודה. אתם צריכים לבנות את האתר שיהיה כמה שיותר נוח לשימוש, ובו בזמן לדאוג שיהיה בו גם תוכן איכותי. ללא חווית משתמש גבוהה הדירוג בגוגל ירד, ומכאן אתם תצטרכו לבנות אתר חדש לגמרי. זכרו: המטרה של גוגל שיהיה מהנה ומלמד לגולש.

  5. הקוד של האתר:

    לסיום, רגע לפני שאתם מתחילים לבצע קידום אורגני לאתר חשוב מאוד שתשימו לב לכתיבת הקוד של האתר. כתיבה באינטרנט דומה מאוד לכתיבת קוד בתכנות, ואתם צריכים לדאוג שלא שכחתם אף פרט. בין אם מדובר על כותרות נכונות (H1-H6), תגיות מטא וכן הלאה. גוגל ייתן עדיפות לאתרים שכתובים בצורה נכונה לעומת אתרים שלא כתובים בצורה נכונה, לכן אל תזלזלו בנושא הזה כאשר אתם ניגשים לבצע קידום.

לסיכום, עולם הקידום האורגני רחב מאוד ומתעדכן מיום ליום ואנחנו צריכים כל הזמן להיות עם היד על הדופק ולהתאים את עצמנו כל הזמן. במידה ואתם מחפשים חברת קידום אורגני שמגיעה לתוצאות, התקשרו / השאירו פרטים ותקבלו ייעוץ ודוח אופטימיזציה בחינם ועם תוצאות פנטסטיות!

לדף הבית: לחץ כאן.