קידום ממומן הוא קידום שבו משלמים עבור חשיפה רחבה (כל אדם יכול לקנות מודעה ולהיות בדף הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, דבר שיכול להקפיץ את העסק בכמה רמות ולהעלות מכירות בצורה חדה, דבר שהיה לוקח בכל דרך אחרת זמן ומאמץ רבים).
הפרסומת תופיע רק בתנאים מוגדרים כמו: מתי האתר יופיע בחיפוש ומתי לא, מה יהיה רשום בכותרת, לאיזה דף נחיתה זה יעביר את הלקוח במידה והוא לחץ על המודעה?
בקיצור האפשרויות לשליטה על החשיפה הינן בלתי נגמרות.
לשיטה זו ישנה עוד יתרון משמעותי שהוא – חסכון.
לכל בעלי העסקים זה ידוע שההוצאות הקטנות מצטברות בסופו של דבר להוצאות גדולות וחיסכון בפרטים הקטנים יכול להשפיע על האם העסק יצליח ויהיה רווחי בסופו של דבר או לא.
כאן אנחנו מגיעים לשיטת ה ppc – pay per click או "שלם פר לחיצה/ קליק".
מה שאומר שאנחנו לא משקיעים סכום קבוע בפרסום שיכול להניב לנו תוצאות של לקוח פוטנציאלי חדש אחד בלבד או עשרת אלפים לקוחות שנכנסו למודעה.
ופה בדיוק טמון היתרון של ה ppc – אנו משלמים רק לפי כמות הקליקים שנלחצו על המודעה שלנו, לאחר שלקוחות שחיפשו במנוע חיפוש מסוים משהו שכלל את המילים שהגדרנו מראש שבעת חיפושן המודעה שלנו תופיע, הלקוחות ראו את המודעה ונכנסו לדף הנחיתה. לא עוד בזבוזים על פרסומות שלא מניבות תוצאות.
וקצת להרחבה, גם כאן אנחנו יכולים להיות מאוד יצירתיים עם מילות החיפוש שיובילו למודעה שלנו, וכל זה כשאנחנו בכלל לא תלויים בכמה תוכן יש לנו באתר, מה שלא קורה בקידום אורגני.
אז קידום ממומן, מה זה בכלל?
- כשיש לנו רעיון או מוצר שאנחנו רוצים למכור עכשיו, אולי יש לנו משהו שנמכר במיוחד בחגים, אולי אנחנו רוצים לבדוק מכירות של מוצר לפני שקונים כמות גדולה ממנו, או שהיה לנו מלא מסכות למכור לפני שהגיע הקורונה, זה לא משנה העניין הוא שאנחנו לא יכולים לחכות לקידום אורגני. אין לנו זמן להקים אתר איכותי ברמה הכי גבוהה עם תוכן רב והמתנה לדירוגים וטיפוס איטי במקום בתוצאות החיפוש של גוגל. אנחנו רוצים תוצאות מידיות ולכן ppc זוהי השיטה שנרצה ללכת איתה.
- בגלל הגמישות באפשרויות הפרסום בשיטה זו היא מתאימה כמעט לכל העסקים בצורה כזו או אחרת.
- שיטה זו תביא לכם לקוחות בזמן קצר תוך כדי שאתם משלמים אך ורק על לקוחות שכבר מעוניינים במוצר שאתם מפרסמים ונכנסו למודעה שלכם.
- באמצעות שיטה זו יהיה ניתן לראות האם המוצר שלנו אפקטיבי? האם האתר והממשק נוח? מה צריך לשפר בדף הנחיתה? ועוד המון דברים חשובים מכיוון שבשיטה זו אנחנו יכולים באמת להרגיש את הלקוחות שלנו ולהיות במעקב אחרי מה עובד ומה צריך לתקן בעסק ולראות תוצאות מידיות למשך כל התהליך, כל תנועה שאנחנו נעשה, נתקן או נשפר משהו בעסק אנחנו נוכל לדעת אם עבדה או לא כיוון שיש לנו לקוחות פוטנציאליים זמינים באופן קבוע וללא כל תהליך מקדים.
- כסף כסף ועוד כסף, בשיטה זו אנחנו נשלם רק על מודעות שעובדות, נכנסו אליהן, הן מעניינות – ויותר מזה, כל מי שנכנס למודעה זו מכיוון שהוא חיפש משהו שמתקשר למוצר שלכם, הוא לא הקליק בטעות על פרסומת בזמן שניסה לסגור דף מסוים, יש לו כבר רצון למוצר שלכם! ופה אתם נכנסים לתמונה כדי להתגבר על המתחרים ולהיות אלה שמסוגלים לספק לו את המוצר הטוב ביותר.
יש לכם שאלות נוספות אודות קמפיין ממומן. התקשרו ותקבלו מענה מקצועי.
פנטסטיק – הופכים עסקים להצלחה בדיגיטל.
מאמרים אחרונים
-
שיווק גני אירועים
בעידן של תחרות גוברת, שיווק גני אירועים הוא המפתח להצלחה עסקית. באמצעות נוכחות דיגיטלית, תוכן ויזואלי, קמפיינים ממוקדים ושיתופי פעולה, גני אירועים יכולים למשוך לקוחות ולבסס את מעמדם בשוק.
-
שיפור דפי נחיתה ולהגדלת ההמרות
שיפור דפי נחיתה הוא המפתח להגדלת המרות ושיפור ביצועים עסקיים. במאמר נסקור שיטות לשדרוג עיצוב, תוכן, קריאה לפעולה, מהירות טעינה ואמון המשתמשים – כדי להפוך כל דף נחיתה לכלי שיווקי עוצמתי.
-
Meta משיקה את JioMart בWhatsApp
Meta השיקה את JioMart, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה הפועלת ישירות מתוך WhatsApp, במטרה להנגיש קניות מקוונות למשתמשים בהודו. הפלטפורמה מאפשרת לדפדף במוצרים, לבצע רכישה ולשלם—all בתוך האפליקציה, ללא צורך באתר חיצוני. שיתוף הפעולה עם Reliance Retail עשוי להפוך את JioMart לשחקן מרכזי בשוק המסחר המקוון ההודי ולהוות מודל לחדשנות בתחום ברחבי העולם.