מספר וירטואלי הוא הטרנד של השנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים משתמשים בו. מספר וירטואלי עושה שימוש בטכנולוגיות תקשורת מובילות ומתקדמות, המאפשרות לקחת מספרים שהם בעצם קווי טלפון לכל דבר, ולא להתקין אותם באופן פיזי ולא להשתמש בתשתית העסק.
כל מי שמתקשר למספרים האלו יגיע למספרי טלפון רגילים המקושרים למספרים וירטואלים.
כך טלפונים בבית העסק יוכלו לבצע שימוש במספר מדומה. מספר שאם מתקשרים אליו השיחה מופנית אוטומטית לטלפון הפרטי של בעל העסק וכל זה מבלי לחשוף את הפרטים האישיים שלו.
כך יוכל בעל העסק לקבל שיחות עסקיות ולשמור על פרטיותו.
כל עסק יכול לעשות שימוש במספר וירטואלי ובכך לייצר יתרונות רבים שימקסמו את הרווחים של העסק וגם יגדילו את מספר הלקוחות שלו.
דוגמאות ליתרונות המספר הוירטואלי לעסק :
- תוכלו לבצע מעקב אחריי שיחות, דבר החשוב מאוד בכל עסק. יהיה ברשותכם המידע של מאיפה השיחה הגיעה וככה תוכלו להיות במעקב ולאסוף נתונים. ממש תפרידו בין מסעות הפרסום שלכם וככה תבדקו באיזה פלטפורמה יעיל לכם יותר להשקיע.
- במידה ואתם נותנים שירות ומספר הפלאפון שלכם מוצג בדף נחיתה/ אתר, זה נראה פחות מקצועי. עדיף להציג מספר טלפון ולא פלאפון שיראו שאתם רציניים. המספר הווירטואליים בדרך כלל נפתחים ב- 077/077 ועוד…
- לשמוע הקלטות שיחה: תוכלו לשמוע את השיחות שמתקיימות בעסק שלכם וכך תוכלו לבחון את רמת ואיכות השירות. בנוסף תוכלו להקשיב לשיחות של הלקוחות עם העובדים שלכם ולבצע בקרת עובדים. במידת הצורך תוכלו להעיר לעובד, לתקן ולעזור לו . הקלטות שיחה יכולות לעזור מאוד גם במקרה של טביעות כי הן ראייה משפטית מצוינת (רק שימו לב שאתם שמים ג'ינגל בתחילת השיחה "שהשיחה מוקלטת לצורך בקרת השירות").
- אם אתם לא במשרד תוכלו לנתב את השיחה למישהו אחר שכן פנוי באותו הרגע, אפשר לכמה מספריים בו זמנית.
- בעת אי מענה לשיחה, תוכלו לקבל אימייל + הודעה ששיחה לא התקבלה ויש לחזור אליה.
- תוכלו להוסיף מוזיקת המתנה, דבר היכול למתג אתכם וגם להנעים את זמנם של הלקוחות בזמן ההמתנה.
- יכולות התממשקות עם כלי אוטומציה שונים, כמו זאפייר/ גוגל דרייב ועוד.
בזכות כל יתרונות אלה גם תוכלו לשמור על פרטיותכם ותשדרו שמדובר בעסק בנוני/ גדול, תוכלו לייעל את השירות עבור הלקוחות שלכם והכי חשוב תבצעו יעילות מול ערוצי הפרסום שלכם.
בנוסף, תוכלו להיות זמינים יותר, מכל מקום ובכל זמן וכך להביא לידי מיצוי את הרווחים שלכם.
כמו כן המספר הווירטואלי נראה רגיל לחלוטין ככה שאין שום שינוי מבחינתכם ומבחינת הלקוחות שלכם מדובר במספר רגיל ומרשים, הם אינם יודעים שהמספר שאליו הם מתקשרים הוא המספר הישיר שלכם.
אם אתם מבצעים מסעות פרסום כדאי מאוד להשתמש במספר וירטואלי שבאמצעותו תוכלו לראות את כל הנתונים ולהפיק את המיטב ממסע הפרסום שלכם.
תקבלו מידע מעודכן של כל הפרטים והם יספקו לכם מעקב מדויק אחר ערוצי תקשורת שונים.
כדאי לבחור את ספקי המספר הווירטואלי שלנו בקפידה ולשים לב למספר דברים כגון:
גיבוי ואבטחה – נצטרך לוודא שאכן יש מערכת גיבוי לנתונים המאובטחת בצורה טובה.
חיבור לאתר אינטרנט – נצטרך לוודא האם יש תמיכה בסקריפטים שתאפשר לנו לשנות את המספרים באופן דינאמי.
חיבור למערכת ניהול – נצטרך לוודא האם מאפשרים לנו להתחבר למערכת CRM קיימת.
שיחות בינלאומיות – במידה ומדובר בעסק שנותן שירותים במדינות נוספות, לבדוק שקיימים מספרים לאותן מדינות.
לפרטים נוספים וחיבור של מספרים וירטואליים במסעות פרסום ועוד… השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל השאלות.
מאמרים אחרונים
-
שיווק גני אירועים
בעידן של תחרות גוברת, שיווק גני אירועים הוא המפתח להצלחה עסקית. באמצעות נוכחות דיגיטלית, תוכן ויזואלי, קמפיינים ממוקדים ושיתופי פעולה, גני אירועים יכולים למשוך לקוחות ולבסס את מעמדם בשוק.
-
שיפור דפי נחיתה ולהגדלת ההמרות
שיפור דפי נחיתה הוא המפתח להגדלת המרות ושיפור ביצועים עסקיים. במאמר נסקור שיטות לשדרוג עיצוב, תוכן, קריאה לפעולה, מהירות טעינה ואמון המשתמשים – כדי להפוך כל דף נחיתה לכלי שיווקי עוצמתי.
-
Meta משיקה את JioMart בWhatsApp
Meta השיקה את JioMart, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה הפועלת ישירות מתוך WhatsApp, במטרה להנגיש קניות מקוונות למשתמשים בהודו. הפלטפורמה מאפשרת לדפדף במוצרים, לבצע רכישה ולשלם—all בתוך האפליקציה, ללא צורך באתר חיצוני. שיתוף הפעולה עם Reliance Retail עשוי להפוך את JioMart לשחקן מרכזי בשוק המסחר המקוון ההודי ולהוות מודל לחדשנות בתחום ברחבי העולם.