PPC הפכה להיות אחת משיטות השיווק המועדפות ביותר עבור לא מעט בעלי עסקים, שרואים באפשרות הזאת הדרך האולטימטיבית לשווק את העסק במהירות. Pay-Per-Click היא שיטת שיווק שמאפשרת לכם לפרסם את האתר או את עמוד הנחיתה שלכם במעלה הדירוג בגוגל – ואתם מצדכם תשלמו אך ורק על כמות ההקלקות שהגולשים יקליקו.

אך חשוב להדגיש כי אם תנסו להריץ קמפיין PPC באופן עצמאי, אתם ככל הנראה תעמידו את עצמכם עם הגב לקיר. המודעה שאתם משלמים עליה לא תניב לכם לידים איכותיים, ואתם תמצאו את עצמכם באותו מצב שבו התחלתם את התהליך. אז מה כן אפשר לעשות כאשר מדובר על שיווק דיגיטלי בשיטת ה-PPC? המאמר הבא מיועד על מנת שתוכלו לעשות את הצעדים הכי נכונים.

 

מדוע מודעות קידום ממומן PPC הן אפקטיביות מאוד?

הסיבה המרכזית לכך שהמודעות האלה הן מאוד אפקטיביות היא שאתם יכולים לקבוע מראש את קהל היעד שאמור לראות את המודעות האלה. המשמעות היא מאוד פשוטה, אתם תוכלו לבחור את קהל היעד שהכי מתאים לעסק או למודעה הספציפית שאתם מפרסמים – ומכאן התועלת היא כמעט מקסימאלית. יתרה מכך, אתם תוכלו לעקוב בצורה עקבית אחרי המודעות, ולשנות אותם בהתאם לתוצאות שאליהן המודעות שפרסמתם הגיעו – כך שההצלחה נמצאת בהישג יד.

 

ממה צריך להיזהר בעת ניהול קמפיין קידום ממומן PPC?

  1. לא מעט בעלי אתרים נוטים לחשוב כי ככל שהם ישקיעו יותר כסף בקמפיין שלהם, כך גוגל תמקם אותם במיקום גבוה יותר. אך המציאות היא מעט שונה ממה שאתם חושבים. הכסף הוא הכלי החשוב ביותר כדי להיות במקומות הראשונים אך לגוגל יש כל כך הרבה פרמטרים שחשובים כדי שתמיד תהיו במקום הראשון ולהצליח בקמפיין- איכות המודעה, איכות הדף / האתר, תוספים ועוד… הצעה: אל תמדוד מתי לא ההייתם במקום הראשון כי זה לא מעניין, תמדדו כמה לידיים הקמפיין הניב לכם בסוף חודש ובאיזה סכום (ROI).
  2. עוד טעות שאתם יכולים לעשות היא לא לבחור את מילות המפתח הנכונות. תזכרו כי כל גולש שיזין בגוגל מילת מפתח מסוימת יראה תוצאות שונות, אפילו כאשר מדובר על מילות מפתח שהן מאוד קרובות האחת לשנייה. לכן כאשר אתם בוחרים מילות מפתח תדאגו לבחור את מילות המפתח הכי מתאימות, אלה שתוכלו לקצור מהן את הפירות – אלה שיסייעו לכם להשיג את הילידים האיכותיים ביותר. גם כאן הייתי מתחיל עם ביטויים מדויקים ולאט לאט מרחיב אותם.
  3. אל תזרקו את הקמפיין לפח כל כך מהר, גם אם הוא בהתחלה לא מצליח להביא את התוצאות הרצויות – תבינו כי מדובר לעיתים על מצב הגיוני. תיתנו לקמפיין שלכם את הזמן הנדרש, כך שתוכלו להביא אותו למצב שבו הוא כן יספק עבורכם את התוצאות הרצויות. אם אתם תוותרו על קמפיינים מהר מידיי, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו שום קמפיין לא באמת יצליח.

 

לסיכום, כדי לבנות קמפיין מוצלח שמניב תוצאות פנטסטיות ועם כלל הכלים שגוגל מציע היום, אתם צריכים איש מקצוע עם ניסיון. במידה ויש לכם שאלות על בניית קמפיין ולא בהכרח לניהול קמפיין. התקשרו אלינו ל- פנטסטיק שיווק דיגיטלי / השאירו פרטים ונחזור אליכם. עד אז שיהיה לכם המון בהצלחה!