אם בעבר פייסבוק הייתה הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, כיום ניתן להגיד בפה מלא כי אינסטגרם מאיימת לקחת ממנה את התואר הנכסף. לא מעט בני נוער וגם מבוגרים נמצאים באינסטגרם, ולכן אתם יכולים למנף את הפלטפורמה על מנת לקדם את העסק שלכם. שיווק ברשתות חברתיות יכול להיות קרש הקפיצה המשמעותי ביותר לעסק שלכם, ואתם מוכרחים לנצל אותו בחוכמה.

אז איך עושים בצורה נכונה קידום באינסטגרם? יש לא מעט מאמרים שנכתבו בנושא, כאן אנו נשתדל לעשות לכם מעט יותר סדר בכל הבלגן – כך שתוכלו לעשות החלטה שתהיו שלמים איתה. כי כל החלטה שאתם עושים, חייבת להיות כזאת שאתם עומדים מאחוריה לחלוטין – ולא כזאת שתגרום לכם להצטער.

טיפ ראשון: תעלו פוסטים באופן עקבי

על מנת שתוכלו לשמר ולהגדיל את כמות העוקבים שיש לכם, הדרך החשוב ביותר הוא להיות עקביים. אם אתם לא תעלו פוסטים באופן עקבי, אתם תמצאו את עצמכם מאבדים עוקבים ולא מצליחים להשיג עוקבים חדשים. ברגע שאתם תעניינו את העוקבים שלכם, הם ימשיכו לעקוב אחריכם – ואחריהם יבואו עוד המון עוקבים נוספים. לכן תנסו לעלות כמעט 2 פוסטים בשבוע, כך תוכלו לדאוג שאף אחד מהעוקבים לא ישתעמם ולא ינטוש אתכם.

טיפ שני: תגלו מעורבות בתוכן של אחרים

שיווק ברשתות חברתיות מצריך מכם להיות קצת יותר חכמים מאשר שיווק בכל פלטפורמה אחרת. על מנת שתוכלו להגדיל את כמות העוקבים ואת כמות השיתופים, אתם צריכים לסייע לאחרים לעשות זאת. כך אתם יכולים ליצור סוג של שיתוף פעולה בניכם ובין דפים גדולים אחרים. ככל שתגלו יותר מעורבות בתוכן של אחרים, כך אותם אנשים יגלו ככל הנראה מעורבות בתוכן שלכם – מדובר על מצב שבו שתי הצדדים יכולים להיות המרוויחים הגדולים.

טיפ שלישי: תנסו לגוון בתוכן שאתם מעלים

שיווק ברשתות חברתיות מחייב אתכם לחשוב כל הזמן איך אתם משמרים את הקיים, ומצליחים במידה מסוימת אפילו להגדיל אותו. לכן בכדי שלא תאבדו עוקבים, ובכדי שתוכלו לצרף עוקבים חדשים אתם תהיו מוכרחים לגוון בתוכן שאתם מעלים. אם אתם לא תהיו מספיק מגוונים, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם לא מצליחים לבצע את השיווק כנדרש – וזה עלול לגרום לכך שתדשדשו במקום. זכרו – תהיו רלוונטיים לתקופה שבה אנחנו נמצאים (חגים, עונות, ימים מיוחדים ועוד).

טיפ רביעי: אל תחששו להוציא כסף

אסור לכם לחשוש להוציא כסף על שיווק ברשתות חברתיות, מדובר על דרך יעילה שבה תוכלו להגדיל את כמות החשיפה לפוסטים ולתוכן שאתם מעלים. אם אתם לא תוציאו כסף, אתם מאוד תתקשו להגיע לאנשים חדשים – ואתם עוד עלולים שלא להתקדם. ברגע שאתם מוציאים כסף בצורה נכונה ומדודה, אתם גם תוכלו בשלב מסוים להחזיר אותו בחזרה – וגם תוכלו לראות את העמוד שלכם מתקדם קדימה וצובר המון עוקבים. ההמלצה שלי לקבוע תקציב חודשי לכל ערוץ (אינסטגרם, פייסבוק, גוגל ועוד) וכל הזמן לבדוק את ההכנסות של כל ערוץ ולעלות את התקציב בהתאמה.

מחפש חברת שיווק שתדע לקחת את התקציב שלך ולהשתמש בו בצורה הנכונה ביותר עבור העסק שלך ובצורה הכי שקופה? צלצל אלינו / השאר פרטים ונחזור אלייך עם תוכנית מסודרת וללא עלות.